Návod ako napísať správne text do realitnej ponuky

fotoAk sa vám podarilo správnym titulkom v realitnej ponuke VYVOLAŤ ZÁUJEM a záujemca váš inzerát otvoril, tak úlohou textu je následne neodpútavať jeho pozornosť na nepodstatné veci.

Pamätajte si, že čitateľ sa potrebuje z textu dozvedieť VÝSTIŽNÉ A JASNÉ informácie a dopracovať sa k trom základným bodom:

  • rozloha a stav nehnuteľnosti
  • lokalita
  • cena

Pri písaní textu je veľmi dôležitá postupnosť informácii. Do prvých viet je nutné zhrnúť počet miestnosti, rozlohu, poschodie, vlastníctvo, balkón (loggia) a lokalita.

Následne sa stručne popíše rekonštrukcia, prípadne prestavba a jej rozsiahlosť, náklady na bývanie, garáž, záhrada, občianska vybavenosť (škola, škôlka, lekáreň, potraviny, pošta …), či parkovacie miesto.

Pri písaní textu nikdy nezachádzajte do detailov. Ak máte v rukáve niečo extra, treba si to ponechať na osobnú obhliadku.

Veľmi jednoduchý návod ako napísať skutočne zaujímavý text vychádza zo skutočnosti, že nikto iný nepozná Vašu nehnuteľnosť lepšie ako Vy sám.

Tak využite túto skutočnosť.

Skúste sa pri písaní textu zamyslieť ako skutočný záujemca o kúpu. Zamyslite sa prečo by ste Vašu nehnuteľnosť kúpili Vy pre seba a pre svoju rodinu. Vašou úlohou je u záujemcu dosiahnuť taký stav, aby sa vyvolaný záujem premietol do jeho TÚŽBY po Vašej nehnuteľnosti. Ak nebude mať túžbu, tak jednoducho nekúpi. A najviac priestoru na to, aby ste ho zaujali máte práve v texte.

Nezabudnite, že pri čítaní textu musíte u záujemcu udržať jeho VYVOLANÝ ZÁUJEM.

Preto je veľmi dobré zakomponovať do textu emócie, ktoré sú často krát rozhodujúcim faktorom. Ľudia veľa krát kúpia nehnuteľnosť, ktorá je absolútne odlišná od ich pôvodnej predstavy.

Napíšte si preto na papier štyri výhody, ktoré by vás „dokopali“ k tomu, aby ste si svoju nehnuteľnosť kúpili Vy sám J

…………………………………………………….

…………………………………………………….

…………………………………………………….

…………………………………………………….

Ak máte na papieri napísané štyri najväčšie výhody, tak ich skúste naformulovať do jednoduchého, ale výstižného spojenia. Spojením najväčších výhod Vašej predávanej nehnuteľnosti vlastne vytvoríte základ pre zaujímavý text.

NÁVOD na text, ktorý neodputáva pozornosť na nepodstatné veci

Ponúkam na predaj prerobený 3 izbový byt vo vyhľadávanej lokalite sídliska Sever v Prievidzi, aký často NEVIDÍTE. Byt sa nachádza na 2 poschodí zo 4 v zateplenom bytovom dome. Byt je v osobnom vlastníctve a jeho rozloha je 64 m2. Počas rekonštrukcie, ktorou prešiel v roku 2015 bolo menené bytové jadro spolu s rozvodmi vody a elektriky. Byt má nové plastové okná a plávajúce podlahy kombinované s dlažbou. V kuchyni je úplne nová, na mieru vyrobená kuchynská linka. V kúpeľni je sprchový kút a oddelené WC disponuje vlastným umývadlom. Z obývacej izby sa vchádza do uzatvárateľnej loggie.

Z výhod, ktoré tento byt poskytuje spomeniem okrem vyhľadávanej LOKALITY a bezpečnostných vchodových dverí so zárukou aj NÍZKE NÁKLADY na bývanie a DISPOZIČNÚ úpravu bytu, ktorú si zamilujete. Súčasťou bytu sú aj dve priestranné pivnice, do ktorých uschováte NIE LEN bicykle pre celú štvorčlennú rodinu.

Text ale v žiadnom prípade nemusí byť rozsiahly na to, aby zaujal.

Na záver textu nie je chybou vyzvať záujemcu k akcii.

Napríklad:

„Máte záujem?? Neváhajte ma kontaktovať čím skôr na tomto tel. čísle …. … … !!”

Pri písaní inzerátu nezačínajte každú vetu rovnakými slovami. Je to častá chyba hlavne u jednorazových predajov. Ak predávate napríklad byt, tak nezačínajte jednotlivé vety vždy vyskloňovaným slovom „Byt“.

Viac informácii ako napísať správny text na realitnú ponuku aj s NÁVODOM nájdete v mojom e-booku zdarma http://www.RealityBezChyby.sk/.

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *